    From: "adam" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z drzwiami wejściowymi
    Date: Mon, 1 Nov 2010 18:58:17 +0100

    > Parę dni temu wymieniłem drzwi wejściowe zewnętrzne (firmy Kędziora,
    > drzwi
    > metalowe) i wszystko było ok dopuki nie było słońca. Kiedy słońce
    > świeci w drzi nie mogę ich zamknąć drzwi bardzo się rozgrzewaja (po
    > przymknięcu drzwi zostaje mi szczelina ok 5 mm od strony zamna). Po
    > wytygnięcu wszystko jest

    Wydaje mi się, że 5 mm to duza szczelina i nie ona utrudnia zamykanie.
    Zobacz ile przerwy jest na dole i ile na górze drzwi. W pionie drzwi
    mają 2m i w tę stronę rozszerzą się bardziej niż w kierunku zawiasy -
    zamek. Być może zdrowe przyłożenie młotem w okolicach progu pomoże,
    może jakieś podkładki na zawiasach. Ale najlepiej zgłosić to do
    ponownej regulacji, bo samodzielne tłuczenie młotem może się skończyć
    utratą gwarancji.
    Adam