    From: "kiki" <k...@t...fel>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Date: Mon, 31 Jan 2011 16:52:48 +0100

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:ii61au$erv$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Spółdzielnia ociepla blok. Firma się nie wywiązywała z terminów, zerwali
    > umowę. Jest zrobiona polowa jednej strony bloku. W niektórych miejscach na
    > starej elewacji jest wełna mineralna pokryta blacha. Wywalają to i
    > pokrywają styropianem. Ścianą w tym miejscu to beton 8cm, pokrywają to
    > styropianem 12cm. Jeden z pokoi mam na połączeniu styropian-wełna. Tam
    > gdzie jeszcze została stara wełna temperatura na wewnętrznej stronie
    > ściany wynosi 21-22 st.C, w miejscu gdzie wełna została wywalona
> [...]

    Bo pewnie kleją styropian na placki i dostaje sie pod niego zimne powietrze.
    Ile mam powtarzać, że jak załozysz kurtke puchową za 5000zł ale o 3 numery
    za dużą, taką że nie przylega to ci ja podwieje !
    Dawaj zdjęcia tej roboty ociepleniowej. Tylko je zrób tak żeby było widać
    detale.
    Po drugie obróbki okien są niezmiernie istotne zeby tam nie właziło zimne
    powietrze. Trzeba to taśmami rozprężnymi okleić przed klejeniem styropianu.
    Styropian na placki to główny powód zimna mimo ocieplenia. Szkoda kasy na to
    ocieplanie.