    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 12 Apr 2017 23:47:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Problem z przyłączem
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 08:29:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    Ale dlaczego w drodze idą 2 nitki? czyżby to jednak nie był wodociąg,
    > tylko 2 osobne przyłącza?

    Pewnie tak jest
    Mamy tak samo.
    150 metrowy odcinek drogi i jak z sąsiadem o warunki występowaliśmy to w pierwszej
    wersji MPWiK proponowały własnie wodociągi wydały warunki na wodociąg.
    Czyli projekt, pozwolenie na budowę itp, nakazali też dać odpowiednio grubą rurę żeby
    w przyszłości była możliwość podłączenia kolejnych działek.
    Z racji tego że wodociągi chciały to zrobić naszym kosztem "na bogato" a koszty tego
    były spore i wszystkie mieliśmy ponosić tylko ja i sąsiad wiec się na to nie
    zgodziliśmy.
    Zrobiliśmy dwa odrębne przyłącza wody+ wspólną kanalizę w jednym wykopie.
    Kosztowało nas to tyle co koparka(500zł), wywrota żwiru, dwa odcinki rury pe i rury
    kanalizacyjne. Bez żadnej papierologi typu projekt, pozwolenia na budowę itp.
    Wodociągi wydały warunki, my zrobiliśmy, wodociągi odebrały, geodeta jak budowę domu
    kończyłem i robiłem odbiór naniósł te rury na mapy.
    Gdyby teraz do tej kanalizy ktoś chciał się podłączyć to oczywistym jest ze musiał by
    nam zwrócić część kosztów