  • Data: 2009-03-19 22:15:16
    Temat: Re: Problem z syfonem
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "tornad" <t...@v...pl> wrote in message
    news:4fa5.0000005f.49c2b48d@newsgate.onet.pl...

    Brodzik stoi na nóżkach od podłogi do dolnej części jest 110mm a do lustra
    wody 130mm od posadzki. Odpływ ma teraz pod brodzikiem jakieś 60cm ze
    spadkiem około 3-4cm na tych 60cm i dalej leci w posadzkę i w dół.
    Tak mi wygląda, że ten korek wodny w syfonie stwarza wielki opór. Robiłem
    eksperymenty z wyjętym syfonem i trzeba mocno dmuchnąć w wodę żeby ją
    wypchnąć. Może syfon badziewny z OBI mam ?