  • Data: 2009-03-21 21:52:18
    Temat: Re: Problem z syfonem
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message
    news:49c521fd$1@news.home.net.pl...

    > Spadek niewazny, jesli jest. Brodziki to płytkie miski.
    > Za mały słup wody, by dynamicznie przebić sie przez syfon.
    >
    > Jakbys wylewal na podloge a nie do rury kanalizacyjnej,
    > byloby tak samo.

    Kupiłem 2 inne syfony. Jeden ssał super i a drugi trochę słabiej ale też
    dobrze. Z tym, że ten najlepszy był tak zbudowany, że przy przykręcaniu pękł
    taki pierścien. Muszę zrobic fotki żeby pokazac jakich nie kupować.
    Generalnie mina z tymi syfonami. Jak ciągnie wodę jak szalony to mocowanie
    zaprojektowane przez kretyna.