  • Data: 2016-01-10 13:55:14
    Temat: Re: Problem ze styro klejonym na placki + porotherm
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 13:27:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ja kleilem pianą - było sensownie cenowo bo piane dzieki koledze dostalem za 1/3
    ceny :)
    > Ale robota - miód malina.

    > prawie na pewno oderwiesz cala sciane :) Chyba ze bedzie malo piany i w ogole nie
    zadziala. Tu trzeba ratowac wycinajac ta listwe startowa i tam po obwodzie
    zapianowac.

    Próbowałem przy tej listwie pianować te dziurki - walka z wiatrakami :(

    Od fundamentu mam styrodur potem wystaje ok 5cm papy pod ścianą, nad tym jest t a
    listwa z dziurkami. Listwa na naroznikach jest połozona na zakładkę.

    Żeby to uszczelnić to w mojej ocenie jedynie wyprucie tego, wycięcie wystającej papy,
    wklejenie paska styro tak by nieco obniżyć gzyms i zlikwidować mostek, na to klej
    siatka i ewentualnie plastikowy kapinos wtopić.

    Czy to pomoże wychładzaniu ścian - nie wiem, może.
    Muszę też myślec o tym by to jakoś wyglądało - na tym etapie nie wyobrażam sobie
    kłaść tynku na to. Jeszcze raz siatka + klej - mówią, ze jak źle wyszlifowany styro
    to nic nie da :(