  • Data: 2016-01-10 14:43:00
    Temat: Re: Problem ze styro klejonym na placki + porotherm
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prawie na pewno oderwiesz cala sciane :) Chyba ze bedzie malo piany i w ogole nie
    zadziala. Tu trzeba ratowac wycinajac ta listwe startowa i tam po obwodzie
    zapianowac.

    No właśnie tak pisałem. Mało, ale gęsto.
    Dlaczego miało by nie zadziałać? Powinna się rozprężyć i zlać się z
    otworem obok. Tylko trafić na tyle nisko, żeby placki nie przeszkadzały
    - tuż nad listwą? Pewnie z 40-50m obwód domu (nie wiemy), czyli pół
    tysiąca otworów trzeba by machnąć i zapianować. A wypadało by powtórzyć
    wyżej operację. Dzień roboty dla 2 osób?

    Może faktycznie lepiej jak auto napisał, zakleić styropianem.

    Miłego.
    Irek.N.