eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieProjekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowyRe: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
    From: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
    Date: Sun, 19 Apr 2009 14:04:49 +0200

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gsf32h$o3n$1@news.onet.pl...
    > Cześć,
    >
    > zdecydowałem się na wykonanie indywidualnego projektu domu
    > jednorodzinnego. Działka na której chcę się budować, nie posiada planu
    > zagospodarowania, ale jest działką budowlaną, wszystkie okoliczne działki
    > są już zabudowane, dlatego nie sądzę żeby były problemy z uzyskaniem
    > warunków.
    >
    > Mam jednak pytanie, jak pogodzić wniosek o wydanie warunków zabudowy, z
    > indywidualnym projektem? Problem jest tego rodzaju, że trudno robić
    > indywidualny projekt, nie wiedząc jakie zostaną wydane warunki zabudowy, a
> [...]

    Wpisz cokolwiek. Tak pi razy oko. Wpisz max ilosc metrow która chcesz miec/
    stać cię. Kubatuta tez tak na oko. Jak nie masz pojecia to spojrz na gotowe
    projekty. To gmina ma ci wydac warunki zabudowy i tam okresli minimalne,
    maxymalne wymagania. Jeszcze sie zdziwisz co potrafia wpisać ;-).
    Bedziesz sie martwił jak to bedzie kolidowało z twoimi wyobrazeniami o domu.
    I pamietaj ze co gmina to obyczaj. W jednej bedziesz wrogiem a w drugiej
    jakby mogli to by sami Ci zbudowali. Ot Polska.