eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieProjekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowyRe: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
  • Data: 2009-04-19 12:16:36
    Temat: Re: Projekt indywidualny a wniosek o wydanie warunków zabudowy
    Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Maksymowicz wrote:
    > Wpisz cokolwiek. Tak pi razy oko. Wpisz max ilosc metrow która chcesz miec/
    > stać cię. Kubatuta tez tak na oko. Jak nie masz pojecia to spojrz na gotowe
    > projekty.

    Pojęcie mam, tyle że przykładowo sama wysokość podobnych budynków to
    może być od 6 do 9 metrów - zależnie od kąta nachylenia połaci dachowych
    i wysokości ściany kolankowej. Podobnie z kubaturą - przy podobnej
    powierzchni może się znacznie różnić.

    Mówisz że lepiej wpisać więcej niż mniej? Tylko boję się, że jak wpiszę
    więcej, to w końcu nie będzie mnie stać na budowę, jak to co wpisałem
    będzie uwzględnione jako wartość minimalna w warunkach zabudowy. A znów
    jak wpiszę we wniosku minimalne wartości tego co bym chciał a oni to
    przyjmą jako maks dla decyzji, to się wybuduję, tyle że mniejsze niż
    potencjalnie bym mógł...

    > To gmina ma ci wydac warunki zabudowy i tam okresli minimalne,
    > maxymalne wymagania. Jeszcze sie zdziwisz co potrafia wpisać ;-).

    Nie strasz, nie strasz... ;) A co potrafią...?

    > Bedziesz sie martwił jak to bedzie kolidowało z twoimi wyobrazeniami o domu.
    > I pamietaj ze co gmina to obyczaj. W jednej bedziesz wrogiem a w drugiej
    > jakby mogli to by sami Ci zbudowali. Ot Polska.

    No tak, planów zagospodarowania nie ma, to jest urzędnicze hulaj dusza.

    Pozdrawiam

    Czarek