    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt "z wymaganiami".
    Date: Thu, 27 Jan 2011 12:42:11 +0100

    Dnia 26-01-2011 o 20:35:29 HANA <h...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > nie nie musi tak byc ale...
    > wiem ze niektore gminy daja PnB tylko na projekt architektoniczny plus
    > konstruktor
    > i taki dostaniesz za 2,5-3 kpln
    > ale potem sa schody z instalacjami i w sumie i tak wychodzi kolo 8-10k
    > plus
    > projekty przylaczy.
    Ale w projektach z biur i tak nie ma przyłączy, trzeba za nie ekstra
    płacić.
    Poza tym projekt gazowy zrobi za 500-600zł, energetyka podobnie,
    uzgodnienia zrobi sam,
    jedynie za adaptację do dziqałki zapłaci architektowi, ale w sumie go to
    nie wyjdzie
    tyle co piszesz, ja za projekt zapłaciłem 2100 ale podobnie jak adam
    wiedziałem co ma

    --
    Pozdr
    JanuszK