  • Data: 2011-02-27 13:27:20
    Temat: Re: Projekt zapytania o ofertę na budowę ssz
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak prawid owo skonstruowa zapytanie o ofert do firm budowlanych ?
    > Czy lepiej - tak kombinuj tylko - oprze si / stworzy / znale i
    > adaptowa jaki formularz ofertowy ?

    myślę, że i tak przekombinowywujesz...
    firma budowlana, to nie kancelaria prezesa rady ministrów...
    umawiasz się z budowlańcem, przedstawiasz projekt, warunki gruntowe,
    terminy, jakieś swoje widzimisię i czekasz na wycenę...

    > Na co zwr ci szczeg ln uwag w przy por wnywaniu zebranych ofert ( opr cz
    > oczywistych dla mnie na t chwil -
    > ceny, terminu realizacji, do wiadczenia popartego referencjami oraz
    > kalkulacj prac dodatkowych ) ?

    najważniejsze sprawy to: referencje jak sam zauważyłeś, ale pogadaj z
    ludźmi dla których firma budowała, a nie jakieś pisemne zeznania...
    druga sprawa, płać po zakończeniu konkretnych etapów, ewentualnie
    dawaj niewielkie zaliczki, musi być tak, że ekipie musi się cały czas
    opłacać przychodzić do ciebie na budowę, to oni powinni być generalnie
    finansowo opóźnieni, nie licz na jakieś tam papierkowe ustalenia,
    którymi potem podeprzesz się w sądzie, dopóki robota nie zrobiona kasy
    nie ma... i to chyba podstawowa zasada...

    pozdrawiam
    s_13