  • Data: 2009-04-18 11:24:26
    Temat: Re: Projektant, dekorator potrzebny - elewacja zew
    Od: Ola-R <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gsanoo$ubb$1@news.onet.pl...

    link

> [...]
    > wybieraj kolory jasne, jak najmniej nasycone, zbliżone do szarości. Na
    > ścianie, szczególnie w słońcu, każda barwa bardzo nabiera intensywności i
    > nasze wyobrażenia ze wzornika mogą zupełnie się nie zgadzać z
    > rzeczywistością. Jeśli zdecydujesz się na ciemniejsze akcenty, to koniecznie
    > z tej samej palety barwnej, ciemniejsze najwyżej o dwa stopnie - to
    > wystarczy, aby się wyróżniały.
    > Dla porównania odcienia weź kawałek kamienia - piaskowca. Porównaj jego
    > kolor ze wzornikiem i z jakąś ścianą czy ogrodzeniem wyłożonym kamieniem.

    Ogladam te zdjecia ... i dom wydaje mi sie coraz ciekawszy. Mozna sie
    tam wykazac :)
    Zgadzam sie z Drudim, ze boniowanie nie pasuje tu zupelnie.
    Ale za to daszek nad wejsciem jest uroczy. Nie widze tez zadnego okna
    z luksferow.
    Bardziej razi mnie metalowa balustrada na balkonie ...
    Wszystko zalezy do czego dazysz i jakie sa domy w oklicy - warto do
    nich nawiazac choc troche.
    Pozdrawiam, Ola