    From: pieszy <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Date: Fri, 9 Dec 2016 08:36:19 +0100

    > projektor ma być ok 6 m od ekranu a maksymalny rozmiar poziomy obrazu to
    > niecałe 250 cm.
    >
    > Z tej odległości to wszystkie projektory, jakie obejrzałem - mają za
    > dużą przekątną.
    >
    > Jak z tego wybrnąć?

    Mam ten sam problem. Obecnie niweluję to za pomocą zoom cyfrowego.
    Zmniejszam obraz tak aby mieścił mi się na ścianie. Ale to złe
    rozwiązanie bo jest strata jakości. Jak szukałem projektora to znalazłem
    stronę i tam wprowadzało się parametry typu odległość i przekątna
    dopuszczalna i wyszukiwało projektory które pasują do parametrów. Musisz
    szukać projektora z optycznym zoom ale wydaje mi się, że na 6 metrach to
    i tak nie znajdziesz niczego co spełni oczekiwania.
    Ja rozwiąże problem wieszając trochę bliżej ekran rozwijany. Drugie
    rozwiązanie to powiesić projektor pod sufitem w połowie pomieszczenia.

    pieszy.