  • Data: 2016-12-09 12:26:40
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-08 o 19:47, Marcin N pisze:

    > Pojawił się jeszcze jeden problem:
    >
    > projektor ma być ok 6 m od ekranu a maksymalny rozmiar poziomy obrazu to
    > niecałe 250 cm.
    >
    > Z tej odległości to wszystkie projektory, jakie obejrzałem - mają za
    > dużą przekątną.
    >
    > Jak z tego wybrnąć?

    Potrzebujesz projektora z szerokim zakresem zooma
    m.in. Epson ma takie projektory, które rzucą ci odpowiedni obraz (np.
    EH-TW7200)

    http://www.projectorcentral.com/projectors.cfm?g=1&h
    ide=0&st=1&mfg=&p=&w_m=&r=&br=&ll=&ltg=&t=&db=&dt=&c
    =&ar=&dvi=&wr=&pjl_m=&pjw_m=&pjh_m=&td_m=6&is_m=250&
    i=w&oop=1&sort=pop&sz=15

    Poniżej link do kalkulatora, którym sprawdzisz sobie zakres regulacji.
    http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW72
    00-projection-calculator-pro.htm

    --
    Pete