  • Data: 2018-06-18 21:50:42
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    collie pisze:

    > Cytuję cały post z przedpiścami (co rzadko czynię), by zachować kontekst.
    > Ech Ty, Jarek, taki zagubiony w tych moich (i nie tylko) wypocinach. ;)
    > Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami, bo nie powiem Ci - jak śpiewała
    > Ludmiła Jakubczak - nie powiem Ci którędy dowozić pracowników do Doliny
    > Pięciu Stawów, gdyż nie wiem.

    Ja wiem. Nie da się. Ale gdyby ktoś próbował, wierzchem na mule czy ośle,
    to by mu dniówki pracowniczej nie starczyło na obrócenie wte i nazad.

    > Rzecz (z dowożeniem) została przywołana po to, ponieważ inaczej ktoś
    > mógłby uznać, że oni tam mieszkają na stałe (sypiając na dodatek w nocy),
    > a przecie człek z Bałut głosi światu, że (pisownia oryginalna) "powyzej
    > 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale ludzie". I tym sposobem lud pracujący
    > w schroniskach jest tylko na tymczasie, jak turyści.

    Mieszkaja na stałe. Po kilka tygodni. Ale to jednak co innego niż mieszkanie
    na Bałutach -- nikt tam nie pała żądzą do gapienia się w obraz z projektora.

    Jarek

    PS
    Umieszczałem swoje diwajsy jeszcze wyżej, na Kasprowym Wierchu, czyli prawie
    dwa tysiące metrów. Warunki chłodzenia powietrzem faktycznie są tam już inne.

    --
    -- Szczyt głupoty -- Durny (2623 m npm).
    -- Hugo Steinhaus