    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    <pfquvd$osk$1@news.icm.edu.pl> <x...@m...org>
    <1...@m...org> <1...@m...org>
    <5b276de3$0$596$65785112@news.neostrada.pl> <pg7r50$vk4$1@dont-email.me>
    <f1eh97aaq3m6$.dlg@myjk.org> <pg86sv$9ng$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <3...@g...com>
    <d...@g...com>
    <pg8afb$cc8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5b27c88f$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5b27e0bd$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 18 Jun 2018 21:50:42 +0200

    collie pisze:

    > Cytuję cały post z przedpiścami (co rzadko czynię), by zachować kontekst.
    > Ech Ty, Jarek, taki zagubiony w tych moich (i nie tylko) wypocinach. ;)
    > Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami, bo nie powiem Ci - jak śpiewała
    > Ludmiła Jakubczak - nie powiem Ci którędy dowozić pracowników do Doliny
    > Pięciu Stawów, gdyż nie wiem.

    Ja wiem. Nie da się. Ale gdyby ktoś próbował, wierzchem na mule czy ośle,
    to by mu dniówki pracowniczej nie starczyło na obrócenie wte i nazad.

    > Rzecz (z dowożeniem) została przywołana po to, ponieważ inaczej ktoś
    > mógłby uznać, że oni tam mieszkają na stałe (sypiając na dodatek w nocy),
    > a przecie człek z Bałut głosi światu, że (pisownia oryginalna) "powyzej
    > 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale ludzie". I tym sposobem lud pracujący
    > w schroniskach jest tylko na tymczasie, jak turyści.

    Mieszkaja na stałe. Po kilka tygodni. Ale to jednak co innego niż mieszkanie
    na Bałutach -- nikt tam nie pała żądzą do gapienia się w obraz z projektora.

    Jarek

    PS
    Umieszczałem swoje diwajsy jeszcze wyżej, na Kasprowym Wierchu, czyli prawie
    dwa tysiące metrów. Warunki chłodzenia powietrzem faktycznie są tam już inne.

    --
    -- Szczyt głupoty -- Durny (2623 m npm).
    -- Hugo Steinhaus