  • Data: 2018-07-06 10:02:16
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2018 09:43, Kris wrote:
    > Taki coi z kolegą po 3 poiwa wypił to pijany?

    To są sprawy techniczne ale jakieś obostrzenia muszą być.
    Ludzie muszą myśleć co robią a nie jak dziś - wyjdę przy -20 w klapkach
    i bez czapki a co mi tam...

    > A zresztą w prywatnych polisach będzie 129pkt owu "ubezpieczyciel nie odpowiada za
    złamania jeśli ubezpieczony nie miał atestowanego obuwia" czy cos w ten deseń

    Konkurencja wymusi zapisy zbalansowane. Rynek musi być klienta nie
    ubezpieczyciela, jak obecnie.
    Identycznie jest przypadku rynku pracy np.

    > Tu się zgodzę. Jakiś czas temu już pisałem że kolejki w przychodniach zmniejszyłaby
    zryczałtowana opłata 5zł za wizytę.

    Czyli jak widzisz wprowadzenie normalniejszych zasad leczy sytuację.

    > Przed napisaniem wróciłem i czytałem.

    Zacytuj.
    Ja pamiętam co pisałem i nigdzie nie usprawiedliwiałem łamania prawa.
    Jedynie postulowałem jego zmianę.

    > Tak sądzę. Dlatego chociażby w tym wątku zacząłem piętnować cwaniaków i dziwi mnie
    to że ktokolwiek próbuje usprawiedliwiać cwaniactwo.
    Edukacja to walka z przyczynami a nie ze skutkami jaką Ty chcesz uprawiać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info