  • Data: 2018-07-06 09:55:20
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2018 09:40, Uzytkownik wrote:
    > Pół roku chaosu, a później tylko lepiej. Inaczej się nie da tylko ostre
    > cięcie.

    Otóż to.
    Musimy zacząć się bogacić, gromadzić kapitał.
    My czyli ludzie a nie budżet państwowy.

    > Dla przykładu
    > obecnie cały czas mamy okres przejściowy, który rozpoczął się w 1989r.
    > Okrągłym Stołem.

    Wilczek uwolnił gospodarkę co z jednej strony pozwoliło nomenklaturze na
    zadomowienie się na rynku ale z drugiej strony stworzyło dla niej
    ogromną konkurencję i to dlatego właśnie ta wolność gospodarcza była z
    roku na rok ograniczana kolejnymi koncesjami.

> [...]
    > ubezpieczenie samochodów. Za ok. 400zł rocznie ma zapewnione koszty
    > naprawy na drodze (jeżeli prosta usterka) lub holowanie do dowolnego
    > warsztatu bez limitu kilometrów, auto zastępcze na czas naprawy, nocleg
    > w hotelu i wiele innych. Co ciekawsze ubezpieczeniem tym są objęci
    > wszyscy członkowie jego rodziny (żona, dzieci) i niezależnie jakim autem
    > będą się poruszali, nawet czyimś.
    > W razie awarii na drodze od chwili
    > zgłoszenia przyjeżdża pomoc w czasie 30min do godziny czasu. Nawet na
    > terenie Polski. Kilka razy już korzystał z tego ubezpieczenia.

    Mam to ubezpieczenie od niemal 3 lat - w polsce także to działa.
    Można sobie wykupić w ADAC w niemczech za 84euro

    > Chce
    > wrócić do Polski tylko dlatego, że w Niemczech zawsze będzie obcym.

    Znam ten "bul" ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info