  • Data: 2018-09-27 10:07:09
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rób sobie co chcesz. Natomiast jak będziesz pisać na forum publicznym to
    > nie spodziewaj się że wszyscy się bedą z tobą zgadzać, szczególnie że
    > jesteś ewidentnie oderwany od rzeczywistości.

    My tu gadu gadu piksele hz przekątne itd.
    Jest taka książka "Pułapki myślenia"
    i jest w niej opisane doświadczenie gdzie ludziom było pokazywany mecz
    białych z czarnymi.
    I zadaniem oglądającego było policzenie podań białych.
    I ludzie liczyli.
    Na koniec prowadzący doświadczenie zapytali czy w tym filmie
    było coś dziwnego.
    Znakomita większość oglądających nie zauważyła kobiety przebranej
    za goryla która w środku filmu weszła na środek na ekranu na 9 sekund.

    Nie wiem jak Ty ale ja jak zawsze parkuje samochód o ściszam radio.
    Jakoś lepiej mi się parkuje.
    I generalnie wg tej ksiązki każdy tak robi kto nie jest zawodowym kierowcą.

    Prawie trzydzieści lat temu kupiłem sobie komputer za 4000 zł.
    Oszczędzałem na niego kilka lat i przez kilka miesięcy był nawet niezły.
    Ale potem przyszły kolejne procki i kary graficzny.
    Teraz nawet nie wiem co się z nim stało.

    I zawsze jak mam kupować jakiś sprzęt teraz
    to przypominam sobie tą historię.

    Zenek ma teraz dwa projektory jeden tańszy drugi droższy.
    I kupując swój za 600zł zapytałem go czy jego droższy projektor
    jest CZTERY razy lepszy od tańszego. Bo taka jest różnica pomiedzy
    moim LCD a a jego DLP.
    Coś tam odpowiedział ale jak z reguły jestt bardzo konkretny i dosłowny
    to wtedy nie był:).
    Wiec kupiłem tańszy i jestem zadowolony bo moge oglądać filmy na ciut
    większym ekranie od laptopa
    I tak się zastanawiam czy następny nie kupić laserowy?

    https://tiny.pl/gbnbg

    Tylko pytanie czy będzie 12 razy lepszy od mojego?
    I pytanie jak to zmierzyć, tą "lepszość"?

    Szwagier kupił suv-a bo ma firmę i nie chcę płacić podatków.
    Podatku nie zapłacił ale zamiast 20 tysięcy wydał 100 tysięcy na auto
    i teraz jęczy że nie ma na opony zimowe :).

    Myślę że to jest kwestia podejścia do życia.
    Jedni lubią brunetki a a inni blondynki.

    btw