  • Data: 2013-06-26 23:48:09
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Ale szerokość juz łóżka mają inną. A jak znudzi się łóżka i spodoba
    > kanapa?
    > To co Ty proponujesz czyli dopasowywanie domu do mebli to jakis
    > kosmos jest

    CZŁOWIEKU...

    chodzi o to aby sie dało w ogóle sensowne meble wstawić...

    Chodzi o minima...

    Jak sobie zostawisz za dużo miejsca do ci sie nic nie stanie ale jak
    zostawisz za mało to ci nic cutomowe meble nie pomogą bo będą nie użyteczne.

    > Taaa. Fronty od 30cm w góre a blaty kuchenne z Ikei bodajże mają inna
    > szerokość jak te nie z Ikei

    > Głębokości mają różne. Ale wg Ciebie raz zaprojektowana szafa powinna
    > tam stać naście lat. A jak układ mebli żona zechce zmienić to rok
    > myslenia nad projektem psu na bude poszedł.

    jeśli bęziesz miła miejsce na standardową szafe to niestandardowa ci sie też
    zmieści odwrotnie sie nie uda.

    > Pamiętam jeszcze czasy gdy podawałeś link do zdjęć Twojego domu i
    > pamiętam te zdjęcia- dom, jak dom konstrukcja wybitnie prosta itp-
    > nie wiem nad czym tam rok dumałeś

    zgadza sie powiedział bym nawet lekko minimalistyczny.

    Łazienka publiczna to przykład scisłego projektu mała przestrzeń 100%
    wypełniona jak kajuta na statku.

    pokój goscinny mały pokój gdyby drzwi wejsciowe były w złym meijscu to by
    był 100% nie ustawny.

    > Wiem że to nie do mnie ale pozwolę sobie odpowiedzieć: wg mnie
    > głupotą jest dopasowywanie domu do mebli.

    nie dom do mebli tylko taki dom żeby miec pewne minima zachowane.