  • 1. Data: 2013-03-29 16:07:02
    Temat: Re: Proporcje cement/piach na wylewki
    Od: e...@g...com

    W dniu sobota, 8 grudnia 2007 00:22:10 UTC+1 użytkownik Jacek napisał: > to wszystko
    ok, pod warunkiem, że docelowo to nie będzie za 5 latJace

    Co Wam powiem, to Wam powiem.

    Sposób na własny użytek jest moim zdaniem najlepszy.
    Ja zrobiłem tak 130 m kwadratowych . Było to 15 lat temu he, cały parter tak wylałem.
    Łazienkę, garaż, korytarz, i pokoje.
    Na kamienie lałem chudy, potem robiłem izolacje i na to warstwę robocza. Większa
    cześć pokryta jest płytkami.

    Nic sie pod tym nie dzieje wszystko trzyma sie kupy .