  • 1. Data: 2013-03-30 10:20:31
    Temat: Nie będzie asfaltu.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Jebane urzędasy.
    Dopiero co sute nagrody sobie poprzydzielali a teraz jęczą że kasa pusta i
    nie ma na odśnieżanie. Już zapowiedzieli że nie będzie planowanych remontów
    dróg oraz utwardzania dotychczasowych gruntowych dróg w powiecie bo kasa
    poszła na solniczki.

  • 2. Data: 2013-03-30 12:51:32
    Temat: Re: Nie będzie asfaltu.
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > nie ma na odśnieżanie. Już zapowiedzieli że nie będzie planowanych
    > remontów dróg oraz utwardzania dotychczasowych gruntowych dróg w powiecie
    Nie tylko u Ciebie (no chyba że jesteś ten sam powiat co ja).

  • 3. Data: 2013-03-30 17:49:32
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Baczek" <b...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Nie tylko u Ciebie (no chyba że jesteś ten sam powiat co ja).

    Przedwczoraj byłem w wydziale komunikacji zarejestrować samochód. Okazało
    się ze jebane urzędasy od tych w ratuszu aż po tych w dół, wszyscy zrobili
    sobie dzień skrócony od 7:45 do 14:00 już w czwartek oraz oczywiście w
    piątek.
    Ciekawe w której to ustawie mają zagwarantowane że mogą być traktowani jak
    święte krowy. Inni normalnie pracowali w te dwa dni, ale widać urzędasom
    pracy jest za wiele i przysługuje im więcej godzin wolnych w roku niż
    pozostałym obywatelom.

    Marek