  • Data: 2009-03-13 18:20:07
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gpe3f3$ila$1@opal.futuro.pl...

    > "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > No właśnie chodzi o to, że nie tak równo jakby się wydawało..

    Ale milimetr to problem??
    Przeciez kleju idzie kilka milimetrow, tak czy siak przyklejajac plytke
    mozna ja przykleic krzywo i gdzies tam cos moze sie zapadac. Moim zdaniem
    glazurnik dupa. Dawniej nie bylo miksokretow a posadzki byly i rowne i
    nierowne zalezy po kim. Nie przyklejasz tego przeciez na super glu.

    Pozdro.. TK