  • Data: 2009-03-13 20:02:48
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > TAK, okazuje się, że problem, bo każdy taki milimetr na cienkim kleju
    > powoduje załamanie światła, tonięcie lub wystawanie płytek. Przeważnie
    > kafelkarze nie potrafią układac kafli. Przekonasz się jak będziesz
    > wymieniał sztuki, bo bedą zapadnięte. Najlepiej weź latarkę i świeć
    > przy podłodze to zobaczysz.

    a zapytam ordynarnie na *uj?

    daj normalne matowe płytki (są naprawdę piękne maty na rynku) ja też miałem
    fiksa na polery ale potem mi przeszło jak sobie wyobraziłem jak ja lub żona
    lub moję dziecko wycina orła na tej śliskiej jak diabli posadzce, i jak ją
    polerujemy kilka razy dziennie żeby nie było widać brudu i mazów.