eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni? › Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
  • Data: 2019-08-07 17:33:55
    Temat: Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 09:32:49 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 7 Aug 2019 06:53:11 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Ależ skąd, ja tylko zaprzeczam jakoby sposób ogrzewania miał wpływ na to
    > czy urośnie grzyb czy nie, bo to kompletnie nie od tego zależy.

    No pisalem ze sie nie zgadzamy. Tym bardziej sie nie zgadzamy. Po kij kontynuowac
    dyskusje?

    > Wcześniej zaś było napisane, że człowiek ma po prostu dosyć grzania wynglem
    > i szuka po prostu "czystej" alternatywy. Swoja drogą ktoś się wziął i
    > zrobił w końcu pomiary emisji śmieciucha opalanego współprądowo i się
    > okazuje zgodnie z przewidywaniami że taki śmieciuch pawidłowo opalany
    > (bezdymnie) wcale nie ma gorszej średniej emisji niż nowoczesne kotły
    > podajnikowe 5 klasy chodzace typowo (przewymiarowane) w polskich domach
    > hehe.

    To zamontowac nawiewowe elektryczne. Lub gazowe jak jest mozliwosc.
    Ale jak sie uparles na promienniki, spoko. Niech sluza.

    > Nie, przeciągi nie sprzyjają powstawaniu grzyba. Grzyb powstaje jak nie ma
    > wystarczającej wentylacji a nie z powodu niewsytarczającej mocy źródła
    > ciepła.

    LOL.

    > Tu nie chodzi o wiarę, ale o fizykę.

    No. Kup se te promienniki. Dobre beda. Nie polecam, ale dobre beda.

    > Ależ ja wyraźnie napisałem, że promienniki to tylko jako uzupełnienie
    > podstawowego źródła ciepła, jak ktoś wyjątkowo lubi ciepło od pstryka. Zaś
    > jak ktoś chce wyngiel wymienić na prąd, to tylko z pomocą pompy ciepła.

    Piszesz wyraznie, ale czytasz po lebkach.

    Jak komus w rece zimno to znaczy ze albo ma ogolnie zimno albo ma przeciagi.
    Albo mieszka z zimnolubem.

    Kazda z tych sytuacji sprzyja grzybowi.

    Zrobicie jak wam pasuje. Powtarzac sie nie mam juz potrzeby. Powodzenia.