eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
  • Data: 2019-08-07 16:32:50
    Temat: Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 7 Aug 2019 06:53:11 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Czytasz wybiorczo.

    Ależ skąd, ja tylko zaprzeczam jakoby sposób ogrzewania miał wpływ na to
    czy urośnie grzyb czy nie, bo to kompletnie nie od tego zależy.

    > Tam wyzej napisalem ze jak trzeba sie uciekac do takich wynalazkow to
    > najpewniej ogolnie stan izolacji jest niewystarczajacy.

    Wcześniej zaś było napisane, że człowiek ma po prostu dosyć grzania wynglem
    i szuka po prostu "czystej" alternatywy. Swoja drogą ktoś się wziął i
    zrobił w końcu pomiary emisji śmieciucha opalanego współprądowo i się
    okazuje zgodnie z przewidywaniami że taki śmieciuch pawidłowo opalany
    (bezdymnie) wcale nie ma gorszej średniej emisji niż nowoczesne kotły
    podajnikowe 5 klasy chodzace typowo (przewymiarowane) w polskich domach
    hehe.

    > Jak "farelka" nie wystarcza to znaczy ze albo sciany sa za zimne albo sa przeciagi.
    > Obie sytuacje sprzyjaja grzybowi.

    Nie, przeciągi nie sprzyjają powstawaniu grzyba. Grzyb powstaje jak nie ma
    wystarczającej wentylacji a nie z powodu niewsytarczającej mocy źródła
    ciepła.

    > Ale nie wierz mi.

    Tu nie chodzi o wiarę, ale o fizykę.

    > Kup se promienniki czy kto tam ich potrzebuje, niech
    > ci/mu sluza dobrze i niech ci/mu grzyb nie rosnie.

    Ależ ja wyraźnie napisałem, że promienniki to tylko jako uzupełnienie
    podstawowego źródła ciepła, jak ktoś wyjątkowo lubi ciepło od pstryka. Zaś
    jak ktoś chce wyngiel wymienić na prąd, to tylko z pomocą pompy ciepła.

    --
    Pozdor
    Myjk