  • Data: 2013-08-14 09:41:24
    Temat: Re: Przycisk do rolet uzyty do swiatla
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem czy ktokolwiek produkuje podwójne, niezalezne łączniki
    > monostabilne. Wszystkie, które widziałem były przeznaczone do rolet, a te
    > mają blokadę elektryczną lub mechaniczną.

    Nie wiem co rozumiesz pod słowem "niezależny". Jeśli chodzi ci o to że to
    jakby dwa przyciski w jednej obudowie (na wejściu L1 i L2 a na wyjściu N1 i
    N2) to któryś polski producent to robi (albo robił) bo miałem coś takiego w
    mieszkaniu.

    W rzeczonym przypadku jednak w zupełności wystarczy zwykły podwójny przycisk
    który na wejściu ma L a na wyjściu N1 i N2 tak samo jak tzw. łącznik
    świecznikowy tyle że monostabilny.

    Pozdrawiam
    Ergie