  • Data: 2011-10-17 17:26:34
    Temat: Re: Przydomowa oczyszczalnia ścieków - problem
    Od: smiechu <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-17 14:37, Czapla pisze:
    > Witam.
    >
    > Przepraszam za trochę mylący temat, problem w zasadzie nie dotyczy samej
    > oczyszczalni, bo ta funkcjonuje prawidłowo, co nietypowej specyfiki
    > użytkowania.

    Mam tak samo, też chatka na biegunie zimna tylko tym drugim... :-)
    Leję solankę - ważne tylko aby nie sypać soli do kibelka (bo się zbryli
    i zatka odpływ) lecz wcześniej rozpuścić ją w jakimś wiaderku i
    przepłukać syfony.
    Myślę że taka ilość soli nie powinna zakłócić pracy oczyszczalni, więc
    na wiosnę spłukujesz i jest ok. No i trochę taniej niż płyn do chłodnic.

    Pozdrawiam (rześko)

    smiechu