  • Data: 2011-04-28 00:01:47
    Temat: Re: Przyłącza
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ip9ssd$rlc$1@news.onet.pl...

    > Masz rację, zapomniałem że to co oczywiste dla mnie, dla innych już nie
    > jest :)
    > Przejście przez drogę jest, woda jest po drugiej stronie. Ale to droga
    > gruntowa, (...)
    > ot takie zwykłe przyłącza w niemal idealnych warunkach... Do tego
    > przyłącza należy zrobić z 250m od domu wykonawcy.

    zajebiście się czyta takie rzeczy. Uwielbiam gdy klient/inwestor
    bagatelizuje wszystko co jest do zrobienia i przedstawia robotę na zasadzie
    "zrobi się" Brakuje tylko: "gdybym miał chwilkę, to sam bym to przecież
    machnął"
    Zawsze mi się chce wtedy powiedzieć "no to weź pan łopatkę, młoteczek i
    machnij pan - przecież to banał"

    Niech sobie teraz ktoś wrzuci to do byle jakiego KNR-u i zobaczy ile wyjdzie
    przy bardzo przeciętnych parametrach:
    rbh - 13,50 PLN
    koszty zakupu 5%
    Zysk 15%
    Koszty pośrednie 67%
    vat 23%
    do tego rynkowe ceny pracy sprzętu i koniecznych materiałów ( z grubszych
    rzeczy: koparka, zagęszczarka, gazy do spawania, transport rur, )
    --
    Jackare