    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przyznajcie się, który to?
    Date: Sun, 3 Oct 2010 22:01:36 +0200

    news:i8am46$96l$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Można było jednak nie ulegać obiegowym sloganom i wstrzymać się z
    > zakupami - sygnałów było wówczas dużo, jak choćby to, że zaczęło opłacać
    > się sprowadzać materiały budowlane z krajów ościennych... Absurd zaczynał
    > gonić absurd, a co najśmieszniejsze było wtedy i tu na grupie też było o
    > tym szeroko dyskutowane, że jak nam przyznali organizację Euro 2012, to
    > teraz ceny pójdą jeszcze bardziej w górę, bo przecież trzeba wybudować
    > piętnaście czy dwadzieścia hoteli i z tego powodu nie będzie ekip, ceny
    > cementu i pustaków pójdą jeszcze w gorę itd itp.

    I malo kto zastanawial sie jak to jest, ze pustak trzy miesiace wczesniej
    kosztowal 5zl a teraz 15zl choc nic przeciez sie nie wydazylo. Producenci i
    sprzedawcy zacierali rece, bo takiej rzezi niewiniatek dawno nie bylo i
    pewnie dlugo nie bedzie.
    Swojemu koledze mowilem, poczekaj z rok przeciez Ci sie nie spieszy. No to
    uslyszalem, ze w Hiszpani gorka trwala 10 lat a u nas mieszkan przeciez
    brakuje, pieniedzy ludziom przeciez tez, ale kto chcial sluchac. Co tam
    wydam wiecej 5 tys na cala budowe to bez znaczenia. No i poszlo pustaki,
    bloczki betonowe, ekipy, cement, kruszywo, stal, co tam jak kogos stac to
    jego wola. Jak ktos z kredytu to ma problem, nie zazdroszcze.

    > No... :-)
    > Ale ja udaję mądrego, bo mi się udało - wstrzymały mnie procedury
    > administracyjne. Załatwiałem całą papierkologię blisko dwa i pół roku.
    > Gdyby nie to, to z rozpoczęciem budowy też trafiłbym w sam raz w środek
    > górki i... no nie wiem, czy emocje by nie zrobiły swego :-))).

    Bo to jest psychologia wlasnie. Dobrze M napisal, ze teraz to kazdy madry
    ale tak naprawde wszystko to co myslelismy to wylacznie hipotezy tak czy
    tak. Jakas musiala sie sprawdzic.

    Pozdro.. TK