eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePuszki elektryczne - wieczka równo ze ścianą czy na wierzch › Re: Puszki elektryczne - wieczka równo ze ścianą czy na wierzch
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Puszki elektryczne - wieczka równo ze ścianą czy na wierzch
    Date: Tue, 7 Apr 2009 20:28:34 +0200

    > Jak zrobić z wieczkami od puszek elektrycznych przy suficie? Myślałem, że
    > samą puszkę na równo z gładzią, a potem, po malowaniu założyć wieczko. Ale
    > to brzydko wyszło, bo wieczko na 1 mm wystaje.

    oczywiscie ze chowaj pod gladz, nie poto sie robi gladz zeby bylo widac
    paskudne puszki.
    zrob zdjecia przed schowaniem puszek zebys wiedzial gdzie ich szukac i
    pochowaj puszki.
    w starym mieszkaniu rodzicow(aluminiowe przewody) przez 29 lat do puszki
    trzeba bylo zagladnac raz (akurat za meblami :)

    > Można zakryć gładzią puszkę razem z wieczkiem? A czy później nie będzie
    > problemu z jej otwarciem? Nie zniszczę ściany?

    co bys nie robil(nawet jak tylko zaslepke zamalujesz) to po jej otwarciu
    zostanie jakis slad(mniejszy lub wiekszy) ktory wypadalo by poprawic. niema
    sensu sobie szpecic scian.

    --
    pzdr
    piotrek