    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytaliście o jakość węgla :-)
    Date: Wed, 7 Nov 2012 09:54:32 +0100

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:509a11ea$1@news.home.net.pl...

    > Czym sie martwisz? Woda (nie za duzo) zmniejsza objetosc piasku
    > Chyba ze myslisz o wadze, a tylko piszesz o objetosci.

    1m3 wody waży 1000kg, 1m3 suchego piasku około 1600kg. Jak widzisz opłaca
    się sprzedawać wodę niemal w cenie piasku...
    Wszędzie sprzedają na wagę. Przynajmniej u nas. Auto puste wjeżdża na wagę,
    ważą, ładują i znów na wagę.
    Kiedyś worek żwirku chciałem kupić to też kazali go do auta pakować mimo że
    mógłbym postawić go na wadze.

    Marek