  • Data: 2013-03-27 10:29:24
    Temat: Re: Pytania do Experta - sam tego chciałeś
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 18:18, Expert Muratora pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Właśnie jestem po lekturze rocznej prenumeraty Muratora, wraz z numerami
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    1. Dlaczego lepiej montować systemy alarmowe klasy SA-3 i SA-4 wg
    wymagań ustalonych w 1993 roku niż systemy stopnia ochrony od 1 do 4 wg
    aktualnych wymagań wprowadzonych w 2009 roku?
    2. Dlaczego mamy montować okna klasy WK2 jeśli w polskich normach nie ma
    takich okien?
    3. Dlaczego w systemach bezprzewodowych elementy mają być montowane
    wysoko jeśli zalecenia mówią, że niektóre elementy montuje nawet się
    nawet na podłodze?
    4. Dlaczego każdy system aby działał musi mieć czujki ruchu jeśli
    najmniej fałszywych alarmów maja systemy bez czujek ruchu?
    5.Dlaczego wbrew zaleceniom producentów Murator nie zaleca stosowania w
    jednym pomieszczeniu kilku czujek radiowych?
    6. Co to są czujki utrafalowe które występują tylko w Muratorze a nikt
    oprócz muratora o nich nie słyszał?
    7. Co to są czujki piezoceramiczne i jak one uruchamiają alarm napadowy?
    8. W której normie można znaleźć parametry okien pancernych?
    9. Co to są szyby klasy P4 bo w żadnej normie takie nie występują?
    10. Jeśli dawno wycofana norma na drzwi klasy C wykluczała montowanie
    oszkleń w drzwiach to na bazie jakiej normy można montowac do drzwi
    klasy C szyby?
    11. Jaka obecnie aktualna norma określa wymagania na zamki klasy C
    opisywane w Muratorze?
    12. Gdzie można kupić antywłamaniowe szyby, hartowane z pętlą alarmową?

    --
    sjs