    From: "jahi" <j...@w...pl>
    Subject: Re: Pytanie o gruntowanie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: 17 Sep 2012 08:37:21 GMT

    cte wrote:

    > Miałem bardzo słabe tynki CW Knaufa (sypały się od samego
    > patrzenia. Pomalowałem je gruntem Knauf Goldband Uni. Miejscami się
    > zaszkliły i ciężko jest je pokryć farbą.
    >
    > Mam też tynki gipsowe, strasznie parchate i nie dotarte - muszę je
    > trzeć. Facet od płytek sugerował nie używać gruntów "w
    > płynie" tylko farbę gruntującą. Na zasadzie raz pomalować,
    > przetrzeć i dopiero zobaczyć na których kawałkach trzeba dawać
    > gładź. Facet od zabudowy poddasza sugerował pomalować płyty
    > gruntem - "może być ten knauf"
    >
    > Teraz mam i Knaufa grunt i kupioną śnieżkę grunt. I nie wiem co
> [...]

    Ja u siebie użyłem gruntu Śnieżki (na farbę Duluxa) w zeszłym
    roku. Na to położony został Dekoral. Wszystko bezproblemowo, grunt
    bardzo ładnie przykrył mi kolor.
    W tym roku resztę gruntu, która mi została z poprzedniego malowania
    użyłem w pokoju małej. Na to poszła Śnieżka satynowa (tym razem
    na farbę Dokorala) - również bez żadnych problemów.

    Pozdrawiam, Jarek