  • Data: 2010-09-19 19:26:49
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już Ci pisałam - do nagrywania wykorzystujemy dekoder satelitarny.
    > Łącza USB oraz wejścia na kartę SD używamy właściwie tylko do
    > odtwarzania zdjęć. Nie wiem, czy można coś bezpośrednio na telewizor
    > nagrać. I nie wiem, o jakie prawa autorskie Ci chodzi.
    > Jak Ci bardzo zależy, to mogę się wgłębić w instrukcję obsługi, ale
    > szczerze mówiąc nie bardzo mi się chce.

    bo niestety w Panasonicach w normalnej cenie tylko do zdjęć sie one
    nadają. Konkurencja potrafi za 3000zł wyposażyć plazme we wszystko, u
    Panasonica trzeba za to samo dać juz 5tyś. Wiekszość twierdzi że obraz
    na Panasach jest lepszy od konkurencyjnych Samsungów i LG i warto
    dopłacić, ja do końca nie jestem o tym przekonany. Seria G ma naprawdę
    fajny obraz i dość dobry filtr ale 3200zł za 42 cale to za dużo. Można
    za to kupić choćby LG 50PK550 czy Samsunga 50C550 o wiele bardziej
    zaawansowane i lepiej wyposażone, z USB który nadaje sie do
    wszystkiego.