    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Mon, 24 Oct 2011 10:16:32 +0200
    Subject: Re: Pytanko o CO i CWU
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Robert G wrote:

    > każdym pomieszczeniu.
    [--]

    > Myślę, że jesteś na samiutkim początku dość długiej drogi zdobywania
    > wiedzy :-).
    >
    > pozdrawiam
    > Robert G.

    A mnie się wydaje (z tych pytań), że autor pomieszał wodę CO i CWU jako
    jedno i to samo (bez rodzielenia). Jeżeli się mylę to przepraszam ale .. tak
    mi się jakoś kojarzy.

    Proponuję zernąc na ten wątek, wystarczy początek, bo kocioł gazowy nie
    kwalifikuje się raczej do buforów.

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?74235-Jak-
    quot-to-quot-si%C4%99-
    robi-czyli-bufor-ciep%C5%82a&highlight=budowa+zbiorn
    ika