  • Data: 2017-11-24 08:26:28
    Temat: Re: Rachunek za tesle
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popatrz na ceny akumulatorow trakcyjnych bo tylko takie nadaja sie do pracy w
    zasilaniu awaryjnym. Kiedys liczylem. Gdybym chcial ladowac akumulator w taniej
    taryfie zeby zarowka setka swiecila z niego w drogiej to nie ma szansy zeby wyjsc na
    zero. Czas amortyzacji 10 lat a akumulator trakcyjny na jakies poltora tysiaca cykli
    jest po przewidziany.

    teraz już wiemy że gość nie liczy że mu się to będzie opłacać, poprostu
    chce mieć zabezpieczenie. może je mieć za kilkaset złotych, może za
    kilkaset tysięcy. prąd wychodzący będzie taki sam.
    Z akumulatorami - masz racje. ale ja czytałem o wielu ludziach, którzy
    właśnie tego upsa (mam go) połączyli z najtańszymi akumultorami wtedy
    99zł z norauto i... wiele lat działa.

    ToMas