-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rachunek za tesle
Newsgroups: pl.misc.budowanie
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <2...@g...com>
<abfkxz5dj7so$.dlg@myjk.org>
<d...@g...com>
<1...@m...org>
<3...@g...com>
<wig7dcd1wh3y$.dlg@myjk.org>
<1...@g...com>
<l...@m...org>
<d...@g...com>
<1s8lvenn2h0gz$.dlg@myjk.org>
<b...@g...com>
<nvhgopji6j0l$.dlg@myjk.org> <ov7138$bhg$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<ov8hj4$3qp$1@dont-email.me> <ova01p$8nt$2@node2.news.atman.pl>
<1v90w8xnbemyj$.dlg@myjk.org> <ovfa8b$ki9$1@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 27 Nov 2017 15:27:40 +0100
Message-ID: <kzacfma855oj$.dlg@myjk.org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
X-Trace: 1511792858 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 83.28.253.69:11595
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 729552515
X-Received-Bytes: 2754
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:535482
[ ukryj nagłówki ]Sun, 26 Nov 2017 22:04:10 +0100, Janusz
> No był po parę lat temu mi dość często prąd padał, a kilka razy poszły do
> zera, w sumie chyba 8 lat wytrzymały co jest dobrym wynikiem, w robocie
> po 5-6 latach wymienialiśmy.
Z tego powodu nie widzę takiej konfiguracji do pracy cyklicznej (jak
opisałem wcześniej), bo takie akumulatory padną jeszcze szybciej niż tylko
przy pracy na czas ew. podtrzymania jak prądu zabraknie.
>> te 20 tys. zł za TPW2 z 14kWh nie wychodzi tak dramatycznie dużo
>> uwzględniając gwarancję na 10 lat pracy bez ograniczeń cykli ładowania (i
>> zintegrowaną przetwornicę).
> Wg mnie sporo.
Jak się kupi akumulatory za 1/4 ceny, to sporo. Ale mnie się takie okazje
jakoś nie zdarzają. ;P
>> Akumulatory w autach Tesli pokazują spadek pojemności około 1% per 1000
>> cykli -- ale to w samochodach, gdzie raczej gorsze warunki mają.
> Zależy jak jest ustawione ładowanie i do ile je rozładujesz, dobijanie do
> 100% naładowania akumulatorom szkodzi, podobnie jak rozładowanie aż do
> odcięcia przez zabezpieczenia.
Dlatego się odnoszę do samochodów Tesli, bo tam widać cokolwiek lepiej to
opanowali.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- ...a po nocy, przychodzi dzień...
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- Sezon grzewczy kurła
- ogłoszenie widziałem na słupie WN
- miałem zły sen
- Wilgotnosciomierz?
- co się rzuca w oczy w PL
- Czyszczenie rur
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL
- 2024-09-08 Czyszczenie rur