  • Data: 2012-02-12 07:20:30
    Temat: Re: Re: Większe zużycie gazu
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.v9i9zppk1cvm6g@lap...
    Dnia 11-02-2012 o 20:45:35 Jackare <1...@t...com.pl> napisał(a):

    Eee teraz to się w kozi róg zapędziłeś że tak to delikatnie ujmę :)
    gaz to nie woda jest ściśliwy i przy 2 barach będzie miał 0.5m3.
    Ale w istalacji takich skoków nie ma dlatego pomiar objetościowy jest
    wiarygodny.

    No właśnie nie. Nie wiem jak mam Ci to jaśniej wyłożyć. Przecież te naczynie
    0,5m3 gazu zawsze będzie miało 0,5m3 niezależnie czy będzie pod ciśnienie
    0,2 czy 1 czy 15 bar (zakładając że tyle wytrzyma).
    Niepotrzebnie zakladasz stałość ciśnienia w sieci lub instalacji bo ono
    wcale stałe nie musi być (choć powinno). Przy wahaniach temperatury będzie
    się zmieniać choćby tylko z tej przyczyny, oczywiście też nie w zakresie
    50%, ale im niższe ciśnienie tym te zmiany będą bardziej odczuwalne w
    jakości gazu a w instalacji jest 20mbar czyli tyle co nic