  • Data: 2012-02-12 09:03:50
    Temat: Re: Re: Większe zużycie gazu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jackare" <1...@t...com.pl> wrote:
    > Eee teraz to się w kozi róg zapędziłeś że tak to delikatnie ujmę :)
    > gaz to nie woda jest ściśliwy i przy 2 barach będzie miał 0.5m3.
    > Ale w istalacji takich skoków nie ma dlatego pomiar objetościowy jest
    > wiarygodny.
    >
    > No właśnie nie. Nie wiem jak mam Ci to jaśniej wyłożyć. Przecież te naczynie
    > 0,5m3 gazu zawsze będzie miało 0,5m3 niezależnie czy będzie pod ciśnienie 0,2
    > czy 1 czy 15 bar (zakładając że tyle wytrzyma).
    > Niepotrzebnie zakladasz stałość ciśnienia w sieci lub instalacji bo ono wcale
> [...]

    Nie wiem jak to jest u innych, ale u mnie ta instalacja z niskim ciśnieniem ma z
    12m. Potem jest licznik i reduktor, a dalej gazociąg ze średnim ciśnieniem.
    Reduktor przy zbyt małym ciśnieniu przestanie chyba działać, wiec wydaje mi się,
    że gazownia ma niewielki wpływ na ciśnienie przy moim kotle. Mylę się?

    --
    Bartek