  • Data: 2013-04-22 01:27:59
    Temat: Re: Ręczna pompa do oleju/paliwa
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 00:39:00 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:
> [...]
    a-japonska-hit-i3182962489.html

    korbe-rekawice-i3186541510.html

    > Tam zaraz zalewać olejem - dobrze przepłukać czystą wodą, dobrze
    >
    > wysuszyć i powinno parę lat wytrzymać.
    >

    > --
    >
    > Darek

    Jakie parę lat. W tej pompce to pewno metal i plastik. Jakieś szczątki to za tysiąc
    lat jeszcze będą. Wytrzymać to zachować kształt na przykład czy ma jeszcze działać.