    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Reklamacja do zakadu energetycznego
    Date: Sat, 8 Aug 2020 21:57:49 +0200

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To jest tez efekt, że na dyskusję o alternatywnych formach
    > energii nie było i nadal nie ma miejsca. To jest tez efekt tego
    > o czym piszesz, jeśli nie ma dyskusji i alternatywnej formie
    > to i nie ma problemu bo ty skala śladowa więc nie zagraża.

    To wszystko ma nawet całkiem solidne podstawy matematyczne.
    Energetycy dobrze wiedzą, że alternatywne źródła energii są
    całkiem niegrożnie, dopóki sumaryczna moc produkowana przez
    nie w przewidywalnie długim czasie (powiedzmy kilka godzin)
    nie przekroczy mocy typowej turbiny energetyki zawodowej.
    Bo wtedy taki turbozespół należy wyłączyć. A do tego żadną
    miara dopuścić nie można! Lepiej profilaktycznie odcinać
    poszczególnych małych producentów, by masa krytyczna nie
    została przekroczona.

    Jarek

    PS
    Bardzo ładnie zawinięte wiersze. Temat ćwiczeń kolejnych,
    to właściwy wybór tekstu cytowanego. Oraz wrotka.

    --
    Szabel nam nie zabraknie, szlachta na koń wsiędzie,
    Ja z synowcem na czele, i -- jakoś to będzie!