  • Data: 2009-12-22 23:20:20
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> napisał w wiadomości
    news:hgp0ib$nsl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > ale czy twój portfel też ma komfort?:O)
    > to lepiej powiedz jaki ten reku ma przepływ maksymalny, a jaki na
    > najniższym biegu, potem powiedz ile za ten złom zapłaciłeś, a po
    > podzieleniu max/min będziesz wiedział ile razy za dużo:O)
    Widać, że czepiasz się dla samego szukania dziury w całym. Stosunek min/max
    przepływu świadczy nie o ilości złomu lecz o elastyczności danego
    rozwiązania.Ten sam Renovent HR może na pierwszym biegu mieć ustawione
    30m3/h jak i 400 m3/h, a ustawienia zależą wyłącznie od upodobań i potrzeb
    użytkownika. Poza tym cena nie jest proporcjonalna do wydajności
    urządzenia - koszt mniejszych urządzeń jest przeliczeniowo większy.
    Z kolei wielkość urządzenia dobiera sie pod maksymalne zapotrzebowanie bo
    takie są reguły projektowania a nie widzimisię projektanta. Co najwyżej
    można dyskutować nad przyjęciem pewnych założeń projektowych aby z
    projektowych 400 m3/h nie zrobiło się nagle 550.

    Pozdrawiam,
    Druid29