    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Thu, 30 Oct 2014 15:12:12 +0100

    W dniu 2014-10-30 14:46, Adam pisze:

    > Jak ktos ma szczelne okna, brak nawiewnikow, pozapychane otwory wentylacyjne
    > ("bo wieje") to oczywiscie moze sie tak okazac. Ale u niego szybko tez
    > sie pewnie okaze grzybek tu i owdzie :-)

    Pewnie skrajne przypadki.

    > No zaraz - a wedlug Ciebie wentylacja sluzy tylko do dostarczenia powietrza
    > do oddychania domownikom?? Moim zdaniem wentylacja to przede wszystkim wlasnie
    > suszenie - recznikow, prania, butow, mokrych ubran czy parasolek w zime,
    > calej lazienki z wilgoci po 20 minutowym goracym prysznicu, czy chocby

    Wszystko to jest kwestia czasu. U mnie kiedy wszyscy pokapia sie na noc
    to wisza ze trzy mokre reczniki. Jak wstaje rano sa suche. Uznaje to za
    wystarczajaca wentylacje. Grzyba ani widu, ani slychu. Ten stan rzeczy
    uwazam za wystarczajacy, a ciuchy suszy sie na tarasie, jak wiecej to na
    dzialce, interwencyjnie jest drabinka w lazience i tam laduja mokre
    spodnie po sniegu, rekawice czy czapki. Buty zwykle schna ze tak powiem
    same na podlodze. No i teraz kwestia kto czego oczekuje. Pisalem, czy
    wentylacja jest do suszenia. Jak ktos chce lepiej no to nic tylko
    mechaniczna i spory przeplyw. Jak komus wystarcza taki schemat jak u
    mnie to grawitacyjna radzi sobie wystarczajaco.

    Pozdro.. TK