  • Data: 2014-11-01 13:50:02
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-01 10:43, Adam pisze:

    > Ale jaka to powierzchnia uzytkowa wysokosci od ~15cm do 1,2m ? :-)

    Poniewaz dlatego skosy to lipa.
    No ale skoro juz sie je robi to przyjmuje sie tez dobrodziejstwo
    inwentarza. Jak masz scianke kilkanascie cm to juz lepiej faktycznie
    bylo podmurowac te jedna chociaz warstwe i nie bawic sie z kombinowaniem
    z zabudowa. Nie bardzo wiem jaki efekt chciales tym osiagnac. Jedyne co
    przychodzi mi do glowy to to, ze masz wogole za duzo powierzchni
    uzytkowej niz potrzebujesz i taka aranzacja pozwoli ja ograniczyc.

    Pozdro.. TK