  • Data: 2014-11-01 21:14:25
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 1 Nov 2014 20:40:20 +0100, Ghost

    > Co nadal nie zmienia użytkowego statusu skosu.

    Żeby budować skosy z własnej nieprzymuszonej woli trzeba przeprowadzać się
    do domu z blokowiska niemając pojęcia czym to smierdzi (czyt. niewiedza)
    albo nie mieć innego wyjścia (WZ) albo mieć nierówno pod sufitem. :P

    Dlatego ja mieszkając w bloku myślałem o poddaszu użytkowym, bo to było
    takie "klimatyczne" (no i jest nadal, ale dla domku letniskowego czy
    zimowego), potem pomieszkałem pod tym ścierwem to mi się szybko odmieniło i
    próbowałem (w planach nowego domu) emulować proste ściany dachem
    mansardowym (i choć mam w rodzinie żony ksywkę "hrabia" :> to styl dworkowy
    nie jest dla mnie). Ostatecznie więc ubiegam się o dwie pełne kondygnacje i
    taki też projekt klecę.

    --
    Pozdor
    Myjk