  • Data: 2014-11-02 13:23:03
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 10:38:03 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Miedzy innymi, mam do nich dostęp :-)

    Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Sluchaj - zalosne jest to ze uczepiles sie mnie i probujesz zdeprecjonowac
    moje zdanie - nawet w sprawach o ktorych mam 19403249320 x wieksze pojecie
    od Ciebie. Biorac dodatkowo pod uwage fakt, ze jakies 5-6 lat temu projektujac
    swoj uklad CO i dajac go tu pod rozwage - jako wielki znawca hydrauliki
    stwierdziles ze to nie bedzie dzialac - okazalo sie, ze dziala doskonale,
    wiec mysle, ze Ty po prostu jestes zwyczajnym trollem :-)

    A z trollami nie warto wchodzic w dyskusje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.