    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Sun, 02 Nov 2014 23:22:25 +0100
    <5454b52c$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5454e681$0$12642$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <54552249$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5455ec2c$0$11152$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5455fb7a$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-11-02 10:37, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Miedzy innymi, mam do nich dostęp :-)

    > Tyle co zadeklarowałeś, kłamałeś?

    Ja mam nadzieje, ze Twoj scenariusz sie nie spelni.
    Mam alergie na wszelkie sieciowki wielkich tego swiata. Wiem, ze to
    bardziej faza zyczen, ale osobiscie wole rodzimych przedsiebiorcow,
    odprowadzajacych podatki tu na miejscu, a nie transferujacych zyzki za
    ocean.
    W dobie uderzajacych nas wszystkich sieciowek o czym swiadomosc zdaje
    sie jest niewielka, pozostanie tylko etat u nich za marny jak by nie
    bylo grosz.
    Z tematu telefonicznego np. dzisiaj w google wpisywalem fraze
    nieistniejacej firmy. Google po kilku pierwszych literach zasugerowal mi
    niepolularne nazwisko z kontaktow w moim telefonie, mimo ze mam
    odchaczone wszystkie synchronizacje z chmura. Ten telefon powinni mi dac
    za darmo. Strasznie mnie wqur.. ta polityka bez wyjscia. Monopolom mowie
    zdecydowane nie.

    Pozdro.. TK
    Pozdro.. TK