  • Data: 2009-07-22 19:16:11
    Temat: Re: Rekuperator + GWC, jakie Wasze typy?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Konstrukcja solidna :> Ale szczerze mówiąc nie jestem przekonany
    >do krzyżowych, nawet podwójnych. Ale jak pisałem co jakiś czas
    >napalam się na coś innego, więc niewykluczone że takie coś bym robił.

    Ten ze zdjec jest przeciwprądowy. I tez sie mu udalo nie zamraznac w zimie
    (przetestowane) mimo braku nagrzewnicy - jak bartoszowemu WS z pdfa ;) Co
    do jego skutecznosci powinien byc dobry ten spiralny, trzeba by policzyc
    powierzchnie wymiany i sprawdzic jak to sie ma do prezentowanych wykresow.

    Pozdrawiam - i powodzenia !

    Kane