  • Data: 2016-09-12 23:18:57
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-12 o 19:32, quent pisze:

    > Wietrzenie otwartymi onami na oścież przez krótka chwilę, jak to się
    > robi często zimą przed snem, wywiewa całe ciepłe powietrze z pomieszczenia.
    > Do tego przy imprezach po jakimś czasie czuć, że jest za gorąco i
    > duchota i znów wahlowanie oknami.
    > To wszystko zimą sprawia, że te wszystkie wyliczenia podawane na grupie
    > można sobie włożyć między bajki.
    > I ogólnie nie są to jakieś traumatyczne przezycia ale jak już sie ma WM
    > to człowiek zaczyna sobie zdawać sprawę jakie to było upierdliwe.

    Z tym, ze przy kubaturze kilkaset metrow nie ma potrzeby wietrzenia
    calymi oknami. Mozna otworzyc przed snem doslownie na kilka minut, albo
    jedno rozszczelnic jak ktos lubi i tez jest git.
    Zastanawiam sie tylko jaka glupote strzelilem montujac odkurzacz
    centralny. Ten to ma dopiero bilans. Prawie jak Bora rzekl bym...

    > Przy WM z reku wszystko jest sterowlane i do przewidzenia.

    Pytanie tylko na ile potrzeba Ci to przewidywac...

    > To zupełnie inny komfort ale to trzeba się samemu przekonać.
    > Całe życie mieszkałem mając w róznych miejscach wentyalcję grawitacyjną.
    > Od prawie 4 lat - mechaniczną i w ogóle nie ma o czym pisać. Była to
    > najlepsza decyzja podczas budowy a wahałem się przyznam bo i kasy nie za
    > wiele było w budżecie.

    Z tym, ze tego nie sprawdzisz jak by bylo z grawitacyjna. Czy faktycznie
    bylo by dramatycznie.

    > Najlepiej sprawdza się w sezonie grzewczym i w okresach przejściowych.
    > Polecam każdemu niezdecydowanemu.

    Moj serdeczny kolega zamontowal moskitiery na lato, bo WM latem to
    podobno goowno. Zima napewno lepiej jak juz ktos lubi sie tak wentylowac.

    Pozdro.. TK